((((( **** Awlad EL_NiLe ***** )))))
(((((((((( ********** اهلا بك زائرنا الكريم في موقع أولاد النيل- نتمني لك حسن الإقامة والإستفادة والإستمتاع معنا في عالم اولاد النيل_ رجاء التسجيل للمشاركة وا لتحميل والإستمتاع معنا في عالم اولاد النيــل ********** ))))))))))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(نحن أبناء حضارة سبعة ألاف عام...نحن أصحاب الفرعون..لا..بل نحن الفراعنـة)

الرئيسيةفديو شاتأخبار مصــرالبث المباشر للإذاعة المصريةأحدث الصورالقرآن الكـريمدار الإفتاء المصريةزعيم الأمة-جمال عبدالناصرموسوعة تاريخ مصـــرأنور السادات-بطل الحرب والسلامعالم الرياضةراديو النيلالتسجيلدخول

قضية الساعة ( مصر )

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
shoshomath
مشرفة قسم المرأة
مشرفة قسم المرأة
shoshomath

قضية الساعة ( مصر ) Empty
مُساهمةموضوع: قضية الساعة ( مصر )   قضية الساعة ( مصر ) Icon_minitimeالجمعة فبراير 04, 2011 4:23 pm

مااكتر الاغانى الوطنية التى تنادى باسم مصر والتى توضح عظمة هذا الشعب وحبة لارضة و كثير ماقرأنا القصص والروايات التى تدل على عظمة هذا الشعب ف السلم والحرب.

فين كل دا ؟ فين حب المصريين لارضهم وللرموز التى تمثلهم ؟ فين الانتماء لما تسمع حد يقولك انا تدربت على اسقاط الحكم على يد الموساد ولا على يد الامريكان؟

هل يعقل مايحدث ف مصرنا الغالية ؟ هل يفرح المصرين اذ مايحدث حرب اهلية كما يجرى ف بعض البلدان؟
هل يسعد المصريين بحدوث الفوضى ؟

مايقال عن مصر انها بلد الامن والامان هل ينطبق عليها ف الاوقات العصيبة هذة ؟
ياريت كل واحد يدخل هنا ويتكلم عن مصر والاحداث من وجهه نظرةقضية الساعة ( مصر ) 1264144307قضية الساعة ( مصر ) 1264976519
A.w

مُساهمةموضوع: رد: قضية الساعة ( مصر )   قضية الساعة ( مصر ) Icon_minitimeالجمعة فبراير 04, 2011 11:30 pm

أنا من راى أن فى أطراف كتير متورطه فى الموضوع ده النظام وألاخوان وجماعات الشغب والتخريب والبلطجه
الرئيس حافظ على الجيش من بعد مستلم الرئاسه وقواه أكتر ومجرش مصر فى اى مشكله مع أى دوله ديمن كان
بيبعد مصر فى الدخول فى مشاكل مع أى دوله بس داخليا مكنش عارف يقاوم الفساد الزاى وأنا ضد أنه يسيب الحكم
بس بشرط أنه يحاول يقضى على الفساد بس خلاص هو ماشى وهيسيب الحكم أما الاخوان عوزين الحرق مصيبة أذا
وصلو للحكمومعاهم جماعت التخريب والبلطجه أما عن أللى حاصل دلوقتى فى ميدان التحرير لأنا مش معاهم خالص
أزاى يطلبو ا من راجل كان من ضمن القادة فى حرب أكتوبر أنه يسيب بلده ويرحل هو لبى مطالبكم مش هيترشح تانى
ويعنى حاليا يعتبر سلم السلطة للنائب ورئيس الوزراء وهما كويسين ميفرحوش ب أللى اسمه أيمن نور ولاالبردعى
ده دول أسوء يكتير من أللى مكنش عجبهم وربنا يستر على مصر فى الايام أللى جيه
shoshomath
مشرفة قسم المرأة
مشرفة قسم المرأة
shoshomath

مُساهمةموضوع: رد: قضية الساعة ( مصر )   قضية الساعة ( مصر ) Icon_minitimeالجمعة فبراير 04, 2011 11:42 pm

انا هتكلم ف نقاط
بالنسبة للرئيس دا رمز لينا ويعتبر من اقوى الشخصيات مش ف مصر بس لا ف اغلب الدول لو جينا ندول مع بعض مين لية المكسب ف ان مبارك يسيب الحكم دول كتير حتى المعارضة دا يعتبر مكسب ليهم
بس اكتر شعب مصر نفسة هيعود علية بخسارة كبيرة اووووووووووووى لان دا درع واقى لينا
جات بنت واتكلمت وقالت احنا متدربين على الكلام دا ف اسرائيل وقطر وامريكا لقلب نظام الحكم
بيتوزع عليهم وجبات كنتاكى وغيرة بيجلهم ناس من برة بعلاج بيدفعوا للقادة زيى الاخوان وحزب التجمع وكفاية 50 الف دولار ف اليوم
يبقا يمشوا لية
اااااااة فية فساد اااااااااااااه فية 30% تحت خط الفقر وازيد بس مش دى الطريقة
الراجل لبى ليكم كل الطلبات او علشان مش ابالغ معظمها استنوا شوفوا هيتحقق ولالا وزارة جميلة فعلا والله وبدا وقال مش هتشرح لا انا ولا ابنى اية تاااااااااانى مش قادرين تصبروا
والله انا زعلانة انهم يهنوة كدة
لو حد غلط فابوك هتعمل اية اكييييييييييد هتقتلة دا لو عندك كرامة دا مش ابوك ؟ طيب لية بتغلط فية
لكى الله يامصر وحسبى الله ونعم الوكيل وربنا قادر انة يزيح الغمة دى
لان اسرائيل بدأت بالفعل تحرك جيشها وساعتها هتقوم حرب عالمية 3 موقعها مصر

مشكور على المرور a.w
الملاك البرئ

مُساهمةموضوع: رد: قضية الساعة ( مصر )   قضية الساعة ( مصر ) Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 4:34 pm

انا معاككم في كل ده
مش معقول بعد ما خدم مصر 30 سنة مش هنقدر نصبر عليه كام شهر
الثورة اللي حصلة دي هتتدرس في التاريخ يبقى شكلنا ايه و احنا بنقول لعيالنا الراجل اللي كان ليه الفضل في النصر مشيناه من البلد بالطريقة دي
انا عارفة ان فيه فقر و فيه بطالة و فيه سرقة بس خلاص الحرامية مشيو المفروض نعقل بقى عشان الموضوع يبقى بينا و بين بعضنا و محدش من برة يتدخل و نرجع لايام الاستعمار
مصر دولة كبيرة و غنيا والعين عليها ربنا يحميها و يحمي شعبها
shoshomath
مشرفة قسم المرأة
مشرفة قسم المرأة
shoshomath

مُساهمةموضوع: رد: قضية الساعة ( مصر )   قضية الساعة ( مصر ) Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 5:57 pm

رأيك طبعا صح ياقمر وكمان التاريخ هيطول واحنا اللى هنحفظ

قضية الساعة ( مصر )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» إن زلزلة الساعة شيء عظيم
» علامات الساعة الصغرى والكبرى