((((( **** Awlad EL_NiLe ***** )))))
(((((((((( ********** اهلا بك زائرنا الكريم في موقع أولاد النيل- نتمني لك حسن الإقامة والإستفادة والإستمتاع معنا في عالم اولاد النيل_ رجاء التسجيل للمشاركة وا لتحميل والإستمتاع معنا في عالم اولاد النيــل ********** ))))))))))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(نحن أبناء حضارة سبعة ألاف عام...نحن أصحاب الفرعون..لا..بل نحن الفراعنـة)

الرئيسيةفديو شاتأخبار مصــرالبث المباشر للإذاعة المصريةأحدث الصورالقرآن الكـريمدار الإفتاء المصريةزعيم الأمة-جمال عبدالناصرموسوعة تاريخ مصـــرأنور السادات-بطل الحرب والسلامعالم الرياضةراديو النيلالتسجيلدخول

تعرفوا بجد مخنووووووووووووووووووقة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
shoshomath
مشرفة قسم المرأة
مشرفة قسم المرأة
shoshomath

تعرفوا بجد مخنووووووووووووووووووقة Empty
مُساهمةموضوع: تعرفوا بجد مخنووووووووووووووووووقة   تعرفوا بجد مخنووووووووووووووووووقة Icon_minitimeالسبت مايو 08, 2010 10:52 pm

السلام عليكم جميعا
انا عارفة انى المفروض يكون الموضوع دا تحت اى مسمى وليكن سيرة الحبيب او اى مسمى كان
بس انا قصداة انها توجد عامة لانة موضوع مهم ومسببلى احباط فظييييييييييييييييييع
تخيل انك قاعد فى بيتك ودخل عليك واحد وراة التانى ثم التالت ولا حد فيهم حتى فكر يقول السلام
يااخى دا حتى السلام لله
يعنى انا لما اكتب توبك والتانى والتالت والرابع والاقى 13 او اقل او ازيد شاهد التوبك وملاقيش ولا حتى كلمة هيصبكم احباط ولالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لو انتوا بتدخلوا المنتدى بس للقراءة ياريت تعرفونى علشان متعبش نفسى واعصابى واستنى حتى حد يرد
ولو انتوا لاقيتوا الموضوع وحش قولولى وانا احاول اغيرة
بس لية ساكتيييييييييييييييييييييييين؟
[b]
ابوالليف
مشرف القسم السياسي
مشرف القسم السياسي
ابوالليف

مُساهمةموضوع: ليه بس يا الغاليلة   تعرفوا بجد مخنووووووووووووووووووقة Icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 2:17 am

اختنا الغالية شوشو.احنا دائما بالمنتدى كى نستفيد ونتعلم ونزداد ثقافة من خلال مشاركاتك انتى والاخوة الاخريين وانا بصفتى من احد الاعضاء لا انكر عليك قوة ماهمية مشاركاتك ولاكن لا تاخذينا بذنب ا عابرى السبيل من الذوار .كما ان من ا راد ان يفيد الاخريين لا يجب ان يتعجل عليهم والثواب والاجر عند الله
shoshomath
مشرفة قسم المرأة
مشرفة قسم المرأة
shoshomath

مُساهمةموضوع: رد: تعرفوا بجد مخنووووووووووووووووووقة   تعرفوا بجد مخنووووووووووووووووووقة Icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 3:20 pm

اسفة اوى مكنش قصدى وانا فعلا كنت كاتبة الموضوع دا وانا مضايقة من حاجات كتير وهى جات كدة بقا
اسفة للمرة التانية
ابوالليف
مشرف القسم السياسي
مشرف القسم السياسي
ابوالليف

مُساهمةموضوع: رد: تعرفوا بجد مخنووووووووووووووووووقة   تعرفوا بجد مخنووووووووووووووووووقة Icon_minitimeالإثنين مايو 10, 2010 12:00 pm

[color=red ما فى اسف بين الاخوة ولاكن نتمنى دائما ان نكون عند حسن ظنك بنا جميعا.وان نكون ملاذك وقت الضيق اخوة لكى وقادرون على التخفيف عنك ومشاركتك كل همومك.[/color]

أولاد النيل
الملاك البرئ

مُساهمةموضوع: leh bas kda   تعرفوا بجد مخنووووووووووووووووووقة Icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 9:30 pm

la2 ya shosho matt5n2esh wal a7aga wallah mawade3k gamda gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan 5sosan elly fe elshe3r w zay ma 2al abo ellef msh kol elly fel montada kda
w plez maykonsh da sabab y5aleky tkasly tnazely mawade3 l2eny w kter tanyen mestanyen ebda3atek

تعرفوا بجد مخنووووووووووووووووووقة
صفحة 1 من اصل 1