((((( **** Awlad EL_NiLe ***** )))))
(((((((((( ********** اهلا بك زائرنا الكريم في موقع أولاد النيل- نتمني لك حسن الإقامة والإستفادة والإستمتاع معنا في عالم اولاد النيل_ رجاء التسجيل للمشاركة وا لتحميل والإستمتاع معنا في عالم اولاد النيــل ********** ))))))))))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(نحن أبناء حضارة سبعة ألاف عام...نحن أصحاب الفرعون..لا..بل نحن الفراعنـة)

الرئيسيةفديو شاتأخبار مصــرالبث المباشر للإذاعة المصريةأحدث الصورالقرآن الكـريمدار الإفتاء المصريةزعيم الأمة-جمال عبدالناصرموسوعة تاريخ مصـــرأنور السادات-بطل الحرب والسلامعالم الرياضةراديو النيلالتسجيلدخول

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!!

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ابوالليف
مشرف القسم السياسي
مشرف القسم السياسي
ابوالليف

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: (بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!!   (بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! Icon_minitimeالخميس أبريل 29, 2010 11:59 am

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟

بيجى علينا اوقات بنبقى مخنوقين من كل حاجه حوالينا

وبنضطر نشتم فى احلى بلد فى الدنيا مبعفيش نفسى من الحكاية دى

لكن لما بسئل نفسى هل انا فعلا اقصد اشتم الارض الى عيشت حياتى بحلوها وبمرها عليها

هل انا بالجحود ده عشان اشتم وانقم على اجمل بلد فى الدنيا وناس كتير من بلاد تايه يتمنو يكونوا مصريين؟

انا اتعميت مثلا ومبشوفش الاف العقليات المشرفه الى شرفتنا بره والعباقره الى لغايه دلوقتى بيظهروا رغم كل الظروف السيئه دى؟

لا طبعا قطع لسان اى حد يغلط فى احلى بلد فى الدنيا وانا بجد بفتخر انى مصرى

يعنى انا بحب الارض الى اتربيت عليها يبقى انا بشتم مين ؟؟؟

مش عايز اجاوب على السؤال ده لان اجابته هتبقى عامله زى النقطه السوده فى صفحه بيضا الى عايز يعرف اجابته مش محتاج يفكر

عشان كده انا هقول على الحاجات الى بحبها فى بلدى( اشخاص, اماكن, طقوس)

بحب عمارات وسط البلد القديمة الجميلة وبحب اتمشى على كوبرى قصر النيل الساعه 4 الفجر واسمع اغانى

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! Jpg

بحب جامعه القاهره قوى مع انى مش فيها بس بحبها لما بروح اشوف صحابى وبحس انها رمز لمصر زي البرج والاهرامات

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! _45860259_student00

بحب عمرو دياب وتامر حسني بالذات لما بسافر اسكندريه على شاطىء ميامى وفى شارع خالد ابن الوليد وانا ماشى
وكل المحلات مشغلاهم بيبقى فى طعم خاص كده للاغنيه غير الى انت خدت عليه حتى لو اغنيه قديمه قوى
بتحس انك اول مره تسمعها

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! 871652

بحب شله طفولتى البريئة والشيطانيه فى ذات نفس الوقت اول مبقابل
حد منهم لازم يرجع فلاش باك للمصايب الى كنا بنعملها واحنا صغيرين وكانت من احلى الايام

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! N64007845614119099317

بحب اصلى فى جامع الحسين ديما فى رمضان واكل رز بلبن من الملكى

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! Mos1

بحب منتخب مصر قوى (منتخب الساجدين)

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! 136892570

بحب كشرى ابوطارق حب السنيين لانه احلى كشرى فى مصر
وكمان وصل العالميه (صاحبه ابتدى بعربيه ولغايه دلوقتى راجل غلبان وبجلابيه وبسيط ومحبوب قوى )

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! 17022009647

بحب كل المدراس وايام المدارس خاصه لما كنا طلبه ابرياء

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! 01-10-09-5776721765722%20Schools%20Egypt%20Abou%20Kir%20schoolAbou%20Kir%20school

بحب اطبق لتانى يوم عشان انزل بدرى واقف على احلى عربيه فول فيكى يامصر

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! Cairo3ib8

بحب شهر رمضان طبعا فى مصر وروحانياتو الجميله والشوارع المنورة والزينة بجد وحشنى قوى

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! Mesharaty

بحب القهاوى المصرية وناس عواجيز قاعدين عليها بيلعبوا طاوله او اى لعبه

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! 1922134290

بحب اجرى بسرعه فى شوارع مصر فى عز الزحمه وانا مكتسب موهبه سلاحف النينجا فى تفادى خبط الناس

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! 41564054funeralap203

بحب المترو

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! 1248956985-image

بحب صباح اى عيد سواء الكبير او الصغير وبحب قوى صلاه العيد
واقوم اضرب الجلابية وانزل مع ابويا وجدى واخواتى نصلى

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! 15-09-09-20551047

بحب لما اروح متأخر وادخل الاقى والدتى مستنيانى وهى مبتسمه احساس امان وحب مفيش بعده

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! D8b9d98ad8af-d8a7d984d8a3d985

بحب اى حد شرف مصر بره ورفع اسمها

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! Pict3

بحب كل اساتذتى الى علمونى حاجات كتير قوى من صغرى وبجد بشكركم

لو قعدت اكتب من هنا للصبح على الحاجات الى بحبها فى بلدى ايديا هتدوب من كتر الكتابه وبرضو مش هخلصها

ومظنش ان فى حد بيكره البلد الى اتولد فيها محدش يكرها ياجماعه هى ملهاش ذنب بلدنا جميله جدا من حقنا نكره النقطه السوده بس

لكن الارض مظنش والله بلدنا حلوه واكبر من اى حقد لحاقد وكره اى حد

واحب اقولكم حاجه اخيره بعد حمله الحب دى الى ياريت اكون قدرت اوصلهالكم بالشكل المطلوب

وفى الاخر احب اسأل كل واحد فيكوا

بتحب ايه فى مصر؟
د/حازم امام
مديرعام الموقع
مديرعام الموقع
د/حازم امام

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: (بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!!   (بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! Icon_minitimeالأحد مايو 02, 2010 1:35 pm

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! Hammsscom
https://awladelnile.hooxs.com
@anosh@
مشرف القسم الإسلامي
مشرف القسم الإسلامي
@anosh@

مُساهمةموضوع: رد: (بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!!   (بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! Icon_minitimeالأحد مايو 02, 2010 10:52 pm

ايه الكلام الجامد ده

بجد توبيك رائع وجميل

وتسلم الايادى

بالعربى بنحبها رغم كل بلويها وانت طبعا كتبت الجانب المشرق

وشوفت نصف الكبايه المليان
shoshomath
مشرفة قسم المرأة
مشرفة قسم المرأة
shoshomath

مُساهمةموضوع: رد: (بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!!   (بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!! Icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 3:48 pm

بجد فظييييييع توبك تحفة احلى توبك قرأتة
يمكن لانى بحب مصر اوووووووووووووووووووووووووى اة مسافرتش برة عنها بس بحبها
اة عاوزة اسافر برة منها بس برضو بحبها اووووووووووووووووووووووى
تعرف التوبك دا حسسنى انى فعلا لسة بحبها على الرغم من مساوئ كتير فيها

بس المحاسن ليها بتعمى عيونا عن المساوئ دى
تحياتى وشاااااااااااااابووووووووووووووووووووووو ليك
رائع بجد واللى الامام

(بـــــــحــــــبـــــك يــــا بـــــــلـــــــدى) بس ليه بغلط فيكى ؟؟ مش عارف !!!!!!
صفحة 1 من اصل 1